top of page

FAQ - Ofte stilte spørsmål

  • Jeg har mottatt inkassovarsel
    Ubetalte medlemsavgifter vil 14 dager etter forfall følges opp av vår inkassoleverandør. Du vil motta inkassovarsel på E-post/Digipost.
  • Hva er åpningstidene?
    Senterne kan ha ulike åpningstider. Se siden Solsenter for ditt senters åpningstider.
  • Feilmelding: For mange ubetalte fakturaer
    Dersom du har for mange ubetalte fakturaer, må disse betales under Profil->Faktura, betal i appen og tilgang vil umiddelbart gjenåpnes.
  • Solsengen starter ikke
    Appen kontrollerer at du er i nærheten av studioet. Du får ikke startet solsengene uten å aktivere stedstjenester. Lukk appen -> Åpne på nytt -> Tillat stedstjenester når appen spør om dette.
  • Glemt passord
    Brukernavn og passord er faset ut, appen benytter Vipps som innloggingsmetode. Klikk på logg inn med Vipps -> Godkjenn i Vipps så blir du logget inn. Om du ikke har Vipps, nullstill passord ved å trykke glemt passord.
  • Jeg ønsker å si opp mitt medlemskap
    Oppsigelse av medlemskap gjør du enkelt i appen! Gå til Profil -> Medlemskap -> Trykk deretter si opp medlemskap
  • Døren låser seg ikke opp
    Appen kontrollerer at du er utenfor inngangsdøren. Påse at du tillater at appen får tilgang til stedstjenester. Forsøk å lukke appen helt og åpne igjen når du er utenfor døren. Trykk på knappen "Oppdater plassering" for å oppdatere din GPS lokalisering.
  • Hvordan fungerer det?
    Solsenteret er 100% app-styrt. Appen finner du i både App Store og Play Store. Last ned appen -> Logg inn med Vipps -> Velg medlemskap og betal. Deretter vil funksjonen for å låse opp døren og starte solsengene umiddelbart aktiveres.
  • Avsluttes medlemskapet automatisk etter bindingstiden?
    Nei, når bindingstiden har passert konverteres det til et måned til måned medlemskap, frem til du selv sier opp.
  • Er det ubegrenset?
    Ja! Du kan ta sol så ofte du vil hver dag hele året, men grensen er 30 minutter pr dag iht Norsk lovgivning.
  • Hvor finner jeg vilkårene?
    Medlemsvilkårene finner du her
  • Jeg har ikke Vipps, hvordan kan jeg bli medlem?
    Vi benytter Vipps Logg inn for sikker identifisering, alderskontroll og som betalingsmetode. Har du ikke Vipps kontakt oss på epost post@sunlounge.no, slik at vi manuelt kan registrere deg og utføre alderskontroll.
bottom of page