top of page
FAQ - Ofte stilte spørsmål
-
Jeg har mottatt inkassovarselUbetalte medlemsavgifter vil 14 dager etter forfall følges opp av vår inkassoleverandør. Du vil motta inkassovarsel på E-post/Digipost.
-
Hva er åpningstidene?Senterne kan ha ulike åpningstider. Se siden Solsenter for ditt senters åpningstider.
-
Feilmelding: For mange ubetalte fakturaerDersom du har for mange ubetalte fakturaer, må disse betales under Profil->Faktura, betal i appen og tilgang vil umiddelbart gjenåpnes.
-
Solsengen starter ikkeAppen kontrollerer at du er i nærheten av studioet. Du får ikke startet solsengene uten å aktivere stedstjenester. Lukk appen -> Åpne på nytt -> Tillat stedstjenester når appen spør om dette.
-
Glemt passordBrukernavn og passord er faset ut, appen benytter Vipps som innloggingsmetode. Klikk på logg inn med Vipps -> Godkjenn i Vipps så blir du logget inn. Om du ikke har Vipps, nullstill passord ved å trykke glemt passord.
-
Jeg ønsker å si opp mitt medlemskapOppsigelse av medlemskap gjør du enkelt i appen! Gå til Profil -> Medlemskap -> Trykk deretter si opp medlemskap
-
Døren låser seg ikke oppAppen kontrollerer at du er utenfor inngangsdøren. Påse at du tillater at appen får tilgang til stedstjenester. Forsøk å lukke appen helt og åpne igjen når du er utenfor døren. Trykk på knappen "Oppdater plassering" for å oppdatere din GPS lokalisering.
-
Hvordan fungerer det?Solsenteret er 100% app-styrt. Appen finner du i både App Store og Play Store. Last ned appen -> Logg inn med Vipps -> Velg medlemskap og betal. Deretter vil funksjonen for å låse opp døren og starte solsengene umiddelbart aktiveres.
-
Avsluttes medlemskapet automatisk etter bindingstiden?Nei, når bindingstiden har passert konverteres det til et måned til måned medlemskap, frem til du selv sier opp.
-
Er det ubegrenset?Ja! Du kan ta sol så ofte du vil hver dag hele året, men grensen er 30 minutter pr dag iht Norsk lovgivning.
-
Hvor finner jeg vilkårene?Medlemsvilkårene finner du her
-
Jeg har ikke Vipps, hvordan kan jeg bli medlem?Vi benytter Vipps Logg inn for sikker identifisering, alderskontroll og som betalingsmetode. Har du ikke Vipps kontakt oss på epost post@sunlounge.no, slik at vi manuelt kan registrere deg og utføre alderskontroll.
bottom of page